Jiří Čepelák

zavodník mx

Narození:
15. listopadu 1978
Věk:
45 let
Upravit profil
PODĚKOVÁNÍ Otec - přivedl mě k závodění a patří mu největší dík. Stojí za všemi úspěchy mé kariéry a díky němu jsem pochopil, co motokros obnáší. Naučil mě dobrému přístupu k závodění a jeho radami se řídím dodnes, kdy jsem se stal...

Životopis

PODĚKOVÁNÍ
Otec
- přivedl mě k závodění a patří mu největší dík. Stojí za všemi úspěchy mé kariéry a díky němu jsem pochopil, co motokros obnáší. Naučil mě dobrému přístupu k závodění a jeho radami se řídím dodnes, kdy jsem se stal samostatným
Maminka

- mami je mojí velikou rádkyní v osobním životě, který je velmi úzce spjat s životem motokrosovým, i ona stojí za velkou částí mých úspěchů

Bratr
- bráška je mým velkým psychologem a v současné době i mechanikem. Je to také můj nejčastější soupeř v doplňkových sportech (bohužel je většinou lepší). On může s klidným svědomím říci " můj brácha má prima bráchu"

Manželka
- Klárka stojí po mém boku od začátku mojí profesionální kariéry, stala se mou velkou oporou, díky její toleranci a pomoci se stává moje závodění snadnější.

dcery Anetka a Nikolka
- obrovská sluníčka v mém životě

Další členové rodiny
- i oni jsou součástí mého motokrosového života a tvoří můj největší fanklub
Mechanik

- má velký podíl na každém mém výsledku, měl jsem to štěstí spolupracovat se dvěma nejlepšími mechaniky v Čechách, Františkem Michalem a Davidem Peterkou, který mi " šrouboval" pět let a tvořili jsme spolu vždy dobrý tým. Ještě bych rád vzpomněl na mého brášku, který se mnou sice jezdil jen chvilku, ale perfektně se do tohoto oboru adaptoval. V současné době mi motorky připravuje Tomáš Krupka, který odvádí velmi kvalitní práci.
KBS Team

- můj první tým, který si mě vzal pod svá křídla v juniorském období. Rád bych poděkoval celému týmu, ale především Láďovi Krupičkovi, který mě naučil správnému přístupu ve vztahu tým-jezdec
Jiří Churavý

- podílel se na mých začátcích v mezinárodní konkurenci a svými zkušenostmi mi pomáhal při začátcích v mistrovství Evropy. Poskytl mi první profesionální smlouvu na motokrosové oblečení
Ing. Aleš Buksa

- majitel LR Cosmetic teamu, u kterého jsem podepsal první profesionální smlouvu a který mi zajistil dobré podmínky pro další postup v kariéře
Petr Kovář

- úzce se mi věnoval v období mého působení v LR Cosmetic teamu, dostal jsem od něj několik důležitých rad, ze kterých těžím dodnes
Sette team

- tento tým mi poskytl první materiální podporu formou motocyklů, úprav a náhradních dílů. Tyto podmínky jsou srovnatelné se současnými podmínkami, které mám od německého týmu
MG Sport

- od této firmy jsem dostával po čtyři roky materiální zabezpečení a majitel firmy mi pomohl otevřít dveře do první německé stáje
Yamaha Hallenberger

- můj první rok v Německu jsem absolvoval v tomto týmu, který mi umožnil sbírat mezinárodní zkušenosti
Josef Toman

- pomohl a finančně zaštítil moji účast v kompletním seriálu Mistrovství světa 250ccm v roce 1999, a i nadále mi pomáhá řešit různé organizační záležitosti.
Luděk Řezníček

- pomohl mi se zorientovat v Německu, v komunikaci s DMSB a německými týmy. I nadále se věnujeme naší spolupráci
Yamaha Kurz

- v tomto týmu jsem působil dva roky a díky podpoře pana Kurze jsem se začal výrazněji prosazovat v mezinárodní konkurenci
Honda Sarholz

- u tohoto týmu jsem působil taktéž dva roky, poskytl mi profesionální podmínky a během působení v tomto týmu se mi podařilo absolvovat zatím nejúspěšnější sezónu
Ing. Milan Vomela

- podporoval mě finančně v kariéře čtyři roky a díky jeho pomoci jsem se mohl profesionálně věnovat přípravě a závodění, navíc jeho tým tvoří okruh skvělých lidí
Bonver

- v roce 2004 jsem přestoupil do tohoto ambiciózního týmu, který mi vytvořil srovnatelné podmínky s mými zahraničními angažmá, moc si cením, že mi šéf týmu pan Pavel Kulajta dal šanci se vrátit po těžkém zranění zpět mezi motokrosovou elitu
Tyll racing team

- pan Tyll mne podporuje již šestým rokem, v roce 2005 se naše spolupráce ještě více prohloubila a vytvořili jsme Tyll racing team. V tomto roce jsem se však na začátku sezóny zranil a rozhodl se již dále nejezdit. Pan Tyll to respektoval a na malou chvíli jsem se stal manažerem tohoto týmu, kdy jsem angažoval mladého talentového jezdce Jana Hlaváče, který po mně převzal kompletní materiální zabezpečení, které jsem měl připravené na sezónu 2005 a na čas jsem se stal i jeho trenérem. V současné době s Honzou již nespolupracuji a jen krátce řeknu, že zkrátka „ nechytil příležitost za pačesy… “ Po pěti měsících jsme s ním já i pan Tyll ukončili spolupráci. I přes tuto nepříjemnou skutečnost však naše spolupráce pokračuje dál a já za to panu Tyllovi děkuji.
EMOS racing team

- pan Zdráhala (šéf EMOS racing teamu) mi dal šanci vrátit se do motokrosu po roční přestávce. Jsem mu za to velmi vděčný a vážím si ho i za jeho přístup a organizaci týmu.
KTM CZ

- o firmě Sette je zmínka již o pár řádků výše. Naše cesty se znovu setkaly a já obdržel na rok 2007 technickou podporu v podobě motorek KTM a jsem rád, že jsem vloženou důvěru mohl splatit titulem. Pan Kuklík mi pokaždé vyšel vstříc a jeho důvěra mě vždy motivovala.
Delta racing team

- do tohoto týmu jsem vstoupil uprostřed rozjeté sezony 2007 a i když jsem ne vždy slyšel na manažera E. Krajčoviče chválu, musím říci, že se mi s ním spolupracovalo naprosto bez konfliktů a vždy dostál svým závazkům. Oběma nám byl odměnou titul mistra ČR, na kterém se Ervín svou měrou také podílel.