Po začátcích závodění v Austrálii se Mark Webber v roce 1995 přestěhoval do Velké Británie, kde navázal spolupráci s firmou Mercedes-Benz. V roce 1996 skončil jeko druhý v britské Formuli Ford. Jako druhý skončil také o dva roky později s kolegou...

Životopis

Po začátcích závodění v Austrálii se Mark Webber v roce 1995 přestěhoval do Velké Británie, kde navázal spolupráci s firmou Mercedes-Benz. V roce 1996 skončil jeko druhý v britské Formuli Ford. Jako druhý skončil také o dva roky později s kolegou Berndem Schneiderem ve FIA GT. Pak závodil v Le Mans s Mercedesem AMG, ale kvůli problémům s aerodynamikou vozu, byl stáhnut.

V roce 2000 přesedlal do Formule 3000, kde skončil třetí s týmem Eurobet Arrows, jenž vlastnil Paulem Stoddart. O rok později si o jedno místo polepšil, skončil druhý se třemi vítězstvími. Díky tomu si ho všiml Benetton a stal se tak jeho testovacím jezdcem.

Když Paul Stoddart koupil tým Formule 1 Minardi, Mark Webber nastoupil do tohoto nejslabšího týmu jako nováček. Přesto zaznamenal hned v úvodní Grand Prix Austrálie 2002 báječný úspěch, když na domácí půdě dojel na pátém místě. Byly to jeho dva první body v seriálu F1.

V letech 2003 a 2004 závodil Webber za tým Jaguar. Sice nezopakoval svůj báječný úspěch z Austrálie 2002, ale přesto za dvě sezony nasbíral 24 bodů.

Pro sezóny 2005 a 2006 si Australana vyhlédla stáj Williams. Především v roce 2005 se mu dařilo. V Monaku se poprvé postavil na stupně vítězů, když dojel třetí za stájovým kolegou Nickem Heidfeldem a vítězným Kimim Räikkönenem na McLarenu.

V roce 2007 ho uvidíme v barvách Red Bull Racingu.

Kariéra ve Formuli 1
- 2002 Minardi (European Minardi Cosworth) - 2 body, 16. místo
- 2003 Jaguar (Jaguar Racing) - 17 bodů, 10. místo
- 2004 Jaguar (Jaguar Racing) - 7 bodů, 13. místo
- 2005 Williams (BMW WilliamsF1 Team) - 36 bodů, 10. místo
- 2006 Williams (BMW WilliamsF1 Team) - 7 bodů, 15. místo
- 2007 Red Bull (Red Bull Racing)