Můj smysl života se odjakživa točí kolem herecké dráhy. Od šesti let jsem nastoupila do rozjetého vlaku snů a fantazie a už se mi z něj nepodařilo vystoupit. I když jsem poznala už i negativní stránky tohoto barevného světa, například když s...

Životopis

Můj smysl života se odjakživa točí kolem herecké dráhy. Od šesti let jsem nastoupila do rozjetého vlaku snů a fantazie a už se mi z něj nepodařilo vystoupit. I když jsem poznala už i negativní stránky tohoto barevného světa, například když s příchodem mé první role přišla zároveň podmínka ostříhání vlasů z délky do pasu až k chlapeckému sestřihu, nebo konec veškerých dětských radůstek, v podobě prázdnin a kamarádů. Tehdy se odehrálo mé první zásadní rozhodnutí PRO herectví. A tak vznikla role v pohádce Červený Kamínek, pod vedením režisérky Vlasty Janečkové, se kterou má spolupráce pokračovala například v další pohádce Tajemství mořské panny a Jak kováři k měchu přišli

V pohádkovém světě se mi natolik zalíbilo, že jsem s radostí přijala roli malé meluzínky v pohádce O spanilé Jašince. Téměř souběžně přišla nabídka tentokráte na Bakalářskou povídku, s podtitulem Poslední Koncert. Touto povídkou započala práce na dalších osmi (např. Facka, Polobotky, Konečně v novém, Listonošky… ).

V té době už bylo celé mé rodině i okolí jasné, že mě tato branže naprosto pohltila a smířili se s mým teď už částečně naplněným snem. V tomto období ( 8-10 let ) jsem se nadšeně pohybovala pouze mezi prkny, co znamenaly můj svět ( divadlo ROKOKO- Domeček pro panenky a divadelní společnost Máj – Nakonec něco do začátku ), prostorem před kamerou, dabingovým studiem a základní školou.

Uznávám, že mě občas zmáhala únava, především při doplňování zmeškané výuky, ale přesto jsem byla naplněná štěstím. Zvláště, když přišla má první nabídka na moderování dětského cyklu ELDORÁDO. Tehdy jsem se poprvé setkala s živým vysíláním. A setkávala jsem se s ním ještě další tři roky. Další moderování přišlo po boku Josefa Dvořáka v pořadu Pohádková půda, kde jsem se setkala i s černým divadlem. S každou mou prací přicházely nové nabídky, měla jsem totiž ohromnou výhodu ve své drobné postavě a velmi dětském vzhledu. Tentokrát mi můj dětský vzhled vynesl roli Mary Mellorsové v dramatu Milenec Lady Chatterllyové, v režii Viktora Polesného, s nímž jsem o rok později natočila i další drama Silná jako smrt, či Ani svatí, ani andělé.

Po tomto filmovém maratonu mě oslovila Pavlína Wolfová, pro pilotní díl pořadu Áčko, které neslo téma: Dětské herecké hvězdy. A přenesli jsme se do doby od mých 10 do 12 let. Hynek Bočan vyhlásil konkurz pro 13-ti dílný seriál Hotel Herbich, na roli Aničky, která proplouvala celým seriálem, po boku dvou hlavních postav. Po ročním natáčení navazovala opět práce s panem Bočanem, tentokrát na druhé sérii seriálu Zdivočelá země, kde jsem ztvárnila dceru Martina Dejdara. V tomto období jsem natočila též Zdravíčko, pane doktore; 16 dílů dětského seriálu Rozhodni se!; O poklad Anežky České; Svatý Václav; Dobrodružství pod postelí.

V mých asi třinácti letech jsem poznala další obor v herectví a to nebyl nikdo jiný, než sám muzikál- Lví král. V tomto období se nastartovala má kariéra v dabingu, který dělám dodnes.

V posledních letech jsem hrála v divadle Kukadle, které má na repertoáru pohádky pro děti, poté jsem natočila koprodukční film Neanderthales a O korunu krále Karla. Vystupovala jsem v zájezdovém představení Kateřina, kde jsem si zahrála dvojroli Kateřiny a Karolíny. (Za tuto roli jsem získala cenu za nejlepší herecký výkon mladých herců)

Mými profesory herectví byli Miroslav Moravec, Gabriela Vránová a Valerie Zawadská.
V současné době hostuji v Městských divadlech Přažských na scéně divadla ABC.