Kevin Lima se začal o animaci zajímat v páté třídě, kdy o ní dostal knížku. Posléze se stal členem loutkového divadla Marca Kohlera v Providence a poté strávil prázdniny vytvářením kostýmů pro cirkusy Ringling Bros a Barnum a Bailey v New Yorku....

Životopis

Kevin Lima se začal o animaci zajímat v páté třídě, kdy o ní dostal knížku. Posléze se stal členem loutkového divadla Marca Kohlera v Providence a poté strávil prázdniny vytvářením kostýmů pro cirkusy Ringling Bros a Barnum a Bailey v New Yorku. Tyto zkušenosti stojí za vznikem jeho celoživotní fascinace oživováním neživých postav. Před studiem animace na vysoké škole v Kalifornii vystudoval herectví a divadelní výtvarnictví na Emmersonově střední škole.

Jako výtvarník postav poprvé pracoval v Taiwanu na filmu Odvážný malý toaster. Kevin Lima přispěl ke vzniku projektu s názvem Samurai Cat a animoval Chipmunk Adventure. Poté přijal v roce 1987 práci u Disneyho, zodpovědný za animaci Fagina ve filmu Oliver & Company. Poté pracoval na pěti dalších Disneyho filmech. V roce 1991 hrál klíčovou roli při návrhu několika postav celovečerního filmu Kráska a zvíře a chystal storyboardy pro film Aladdin. V této době se také znovu věnoval klasické divadelní režii.

V roce 1992 režíroval pro Disneyho film Goofy na výletě. Ten byl velice úspěšný a Limovi se tu podařilo klasické postavě vdechnout nový život. Na tento úspěch navázal obrovsky úspěšným filmem Tarzan. V roce 2000 Lima posunul laťku opět o něco výše režií svého prvního hraného filmu 102 dalmatinů. Poté pro ABC režíroval televizní filmy Eloise v hotelu Plaza a Eloise a Vánoce. Za svou práci na druhém jmenovaném získal cenu Director's Guild of America.