K divadlu se dostal souhrou náhod až v dospělosti, když už měl za sebou několik pokusů o studium na různých, převážně technických školách, i zkušenosti z rozličných, vesměs technických profesí.
K přihlášení se na DAMU a posléze také na Státní...
Životopis
K divadlu se dostal souhrou náhod až v dospělosti, když už měl za sebou několik pokusů o studium na různých, převážně technických školách, i zkušenosti z rozličných, vesměs technických profesí.
K přihlášení se na DAMU a posléze také na Státní divadelní akademii v Petrohradě ho přimělo až setkání s lidmi, kteří v něm vzbudili touhu zkusit něco úplně jiného.
Po úspěšném absolutoriu se vydal na volnou nohu, což mu umožňuje pracovat pouze na projektech, které ho opravdu zajímají a baví. Spolupracuje například s Divadelním spolkem Petrklíč, s nímž nastudoval například představení Hodina lásky od Jáchyma Topola či Návštěvník od Erica Emmanuela Schmitta, účinkoval v několika muzikálech uváděných v divadle Spirála na Výstavišti v Praze-Holešovicích, v představení alžbětinského divadla Globe, které se nacházelo také v areálu pražského Výstaviště (v roce 2005 bylo bohužel zničeno požárem), v barokní opeře Jana Dismase Zelenky Sub olea pacis et palma virtutis uváděné na Pražském hradě i v zájezdových pohádkách pro děti. V současné době ho můžeme vidět například v pražském klubu Rock Café, kde s divadelním spolkem Kunsthaus vystupuje v představeních Dostojevskij trip od Vladimira Sorokina.
Z jeho televizních nebo filmových rolí je zatím nejvýznamnější role Aleše Rádla v nekonečném seriálu Ulice.
V poslední době má také ambice režijní či autorské.
K přihlášení se na DAMU a posléze také na Státní divadelní akademii v Petrohradě ho přimělo až setkání s lidmi, kteří v něm vzbudili touhu zkusit něco úplně jiného.
Po úspěšném absolutoriu se vydal na volnou nohu, což mu umožňuje pracovat pouze na projektech, které ho opravdu zajímají a baví. Spolupracuje například s Divadelním spolkem Petrklíč, s nímž nastudoval například představení Hodina lásky od Jáchyma Topola či Návštěvník od Erica Emmanuela Schmitta, účinkoval v několika muzikálech uváděných v divadle Spirála na Výstavišti v Praze-Holešovicích, v představení alžbětinského divadla Globe, které se nacházelo také v areálu pražského Výstaviště (v roce 2005 bylo bohužel zničeno požárem), v barokní opeře Jana Dismase Zelenky Sub olea pacis et palma virtutis uváděné na Pražském hradě i v zájezdových pohádkách pro děti. V současné době ho můžeme vidět například v pražském klubu Rock Café, kde s divadelním spolkem Kunsthaus vystupuje v představeních Dostojevskij trip od Vladimira Sorokina.
Z jeho televizních nebo filmových rolí je zatím nejvýznamnější role Aleše Rádla v nekonečném seriálu Ulice.
V poslední době má také ambice režijní či autorské.