Upravit profil
V letech 1969-71 absolvoval herecké kurzy u Tanii Balachové a na divadle začínal v souboru Andréase Voutsinase.
Před filmovou kamerou se dlouho uplatňoval pouze ve vedlejších úlohách, teprve v polovině 80. let na sebe upozornil výrazněji. Do...
Životopis
V letech 1969-71 absolvoval herecké kurzy u Tanii Balachové a na divadle začínal v souboru Andréase Voutsinase.
Před filmovou kamerou se dlouho uplatňoval pouze ve vedlejších úlohách, teprve v polovině 80. let na sebe upozornil výrazněji. Do mezinárodního povědomí vstoupil rolí Gordona, který se spolu s manželkou (Hanna Schygullová) ujme těhotné dívky (Ornella Mutiová), v kontrovezním dramatu Budoucnost je žena (r. M. Ferreri).
Šíři svého hereckého rejstříku zatím nejlépe rozvinul v psychologickém melodramatu Schůzka s Venuší (r. I. Szabó), kde vytvořil ústřední postavu maďarského dirigenta Zoltána Szantóa, jemuž se podaří navzdory mnoha problémům a za podpory své milenky, švédské zpěvačky (Glenn Closeová), nastudovat v Paříži Wagnerovu operu.
Před filmovou kamerou se dlouho uplatňoval pouze ve vedlejších úlohách, teprve v polovině 80. let na sebe upozornil výrazněji. Do mezinárodního povědomí vstoupil rolí Gordona, který se spolu s manželkou (Hanna Schygullová) ujme těhotné dívky (Ornella Mutiová), v kontrovezním dramatu Budoucnost je žena (r. M. Ferreri).
Šíři svého hereckého rejstříku zatím nejlépe rozvinul v psychologickém melodramatu Schůzka s Venuší (r. I. Szabó), kde vytvořil ústřední postavu maďarského dirigenta Zoltána Szantóa, jemuž se podaří navzdory mnoha problémům a za podpory své milenky, švédské zpěvačky (Glenn Closeová), nastudovat v Paříži Wagnerovu operu.