Mladší syn Antonína Charouze se začal motoristickému sportu věnovat od svých šesti let. V letech 1997 až 2001 sbíral první zkušenosti v závodech motokár. V roce 2003 přesedl do autokrosové buggyny, za jejímž volantem se objevoval až do roku 2006....
Životopis
Mladší syn Antonína Charouze se začal motoristickému sportu věnovat od svých šesti let. V letech 1997 až 2001 sbíral první zkušenosti v závodech motokár. V roce 2003 přesedl do autokrosové buggyny, za jejímž volantem se objevoval až do roku 2006. Na počátku sezony 2007 zamířil mladý jezdec na okruhy. V rámci Mezinárodního mistrovství České republiky v závodech automobilů na okruzích si vyzkoušel vozy Ford Fiesta a Ford Escort.
V sezoně 2008 startoval Petr Charouz s vozy Lamborghini Gallardo Evo nebo Mosler MT900 ve vybraných závodech MMČR v závodech na okruzích. Největšího úspěchu sezony dosáhl Petr v Podzimní ceně Brna, šestém podniku MMČR, kde společně s týmovými kolegy Janem Urbanem a Alešem Jiráskem obsadili šestou příčku absolutně.
V roce 2009 se Petr Charouz opět účastní s Lamborghini Gallardo EVO českého mistrovství automobilů na okruzích Divize 4 v nově vzniklé stáji Sauto.cz Racing Team. Petr se účastní také premiérového ročníku Lamborghini Super Trofeo, kde startuje v českém týmu Lamborghini Racing Eastern Europe s vozem Lamborghini Gallardo Coupé FL GTR MY09.
V sezoně 2008 startoval Petr Charouz s vozy Lamborghini Gallardo Evo nebo Mosler MT900 ve vybraných závodech MMČR v závodech na okruzích. Největšího úspěchu sezony dosáhl Petr v Podzimní ceně Brna, šestém podniku MMČR, kde společně s týmovými kolegy Janem Urbanem a Alešem Jiráskem obsadili šestou příčku absolutně.
V roce 2009 se Petr Charouz opět účastní s Lamborghini Gallardo EVO českého mistrovství automobilů na okruzích Divize 4 v nově vzniklé stáji Sauto.cz Racing Team. Petr se účastní také premiérového ročníku Lamborghini Super Trofeo, kde startuje v českém týmu Lamborghini Racing Eastern Europe s vozem Lamborghini Gallardo Coupé FL GTR MY09.