Richard Nedvěd začal s kouzlením v roce 1999 a o 9 let později roku 2008 se začal kouzlení věnovat profesionálně. Se svými stand-up comedy výstupy nejdříve vystupoval na kouzelnických soutěžích, barech a firemních akcích. Pro velký úspěch se...

Životopis

Richard Nedvěd začal s kouzlením v roce 1999 a o 9 let později roku 2008 se začal kouzlení věnovat profesionálně. Se svými stand-up comedy výstupy nejdříve vystupoval na kouzelnických soutěžích, barech a firemních akcích. Pro velký úspěch se časem objevil v pořadu Na stojáka kabelové televize HBO a později v soutěži Česko Slovensko má talent. Poté Richard přijal nabídku Jaroslava Kunce, který se stal jeho manažerem. Za povšimnutí stojí také reklamní kampaň pro T-Mobile, kde Richard svými stand-upy nabídl lidem výhody Kouzelných úterků.

V roce 2011 se stal Richard Nedvěd patronem Handicap centra Srdce v Poděbradech, které pomáhá lidem se zdravotním a zejména mentálním postižením. Jako věrný čtenář časopisu Čtyřlístek, se Richard stal v roce 2012 kmotrem muzea Čtyřlístku v Doksech u Máchova jezera.