Tiago Monteiro začal se svojí karierou až velmi pozdě. Úplně vynechal přípravu na motokárách. Začal vlastně až po dovršení dvaceti let. Proto zase pak až překvapivě dlouho působil ve fransouzské formuli 3. Tam vydržel celé 4 roky. Poté zamířil do...
Životopis
Tiago Monteiro začal se svojí karierou až velmi pozdě. Úplně vynechal přípravu na motokárách. Začal vlastně až po dovršení dvaceti let. Proto zase pak až překvapivě dlouho působil ve fransouzské formuli 3. Tam vydržel celé 4 roky. Poté zamířil do F3000, kde ale byl ve stínu svého stájového kolegy Sebastiana Bourdaise. Za rok následovala Champcar, kde se mu ale také lepila smůla na paty. Vytoužený průlom přišel v roce 2004, kdy jezdil v silném týmu Carlin Motorsport.
V šampionátu Nissan World Series vyhrál pět závodů a skončil druhý za Heikki Kovalainenem. To mu pomolo dostat se v roce 2005 do formule 1, kde působil v týmu Jordan. Letos pak v jeho nástupci Midlandu a s největší pravděpodopností zde bude jezdit i v sezoně 2007, to už ve Spykeru. Jeho vysoký věk mu ale už neumožní aby v F1 něco dokázal.
V šampionátu Nissan World Series vyhrál pět závodů a skončil druhý za Heikki Kovalainenem. To mu pomolo dostat se v roce 2005 do formule 1, kde působil v týmu Jordan. Letos pak v jeho nástupci Midlandu a s největší pravděpodopností zde bude jezdit i v sezoně 2007, to už ve Spykeru. Jeho vysoký věk mu ale už neumožní aby v F1 něco dokázal.