V deseti letech odstartoval Vitantonio Liuzzi svoji karieru na motokárách v italském šampionátu. Postupně se tak vypracoval až do mistra světa a to v roce 2001. Díky svým úspěchům přešel do formule Renault, pak následovala německá formule3. A...
Životopis
V deseti letech odstartoval Vitantonio Liuzzi svoji karieru na motokárách v italském šampionátu. Postupně se tak vypracoval až do mistra světa a to v roce 2001. Díky svým úspěchům přešel do formule Renault, pak následovala německá formule3. A nakonec formule 3000 kde se v roce 2004 stal mistrem světa.
V roce 2005 pak už přirozeně následovala formule 1 a to v týmu Red Bull Racing, jako testovací jezdec. I když se měl s Christianem Klienem střídat o druhou sedačku, většinu roku jezdil Klien, a Vitantonio Liuzzi dostal příležitost jen na 4 závody. Nicméně služby Red Bullu neopustil ani v sezoně 2006, ale pro změnu zamířil do jeho juniorky Torro Roso. Kde už dostal stále místo po boku američana Scotta Speeda, kterého úspěšně poráží. Svými výkony si zajistil místo i pro následující sezonu.
V roce 2005 pak už přirozeně následovala formule 1 a to v týmu Red Bull Racing, jako testovací jezdec. I když se měl s Christianem Klienem střídat o druhou sedačku, většinu roku jezdil Klien, a Vitantonio Liuzzi dostal příležitost jen na 4 závody. Nicméně služby Red Bullu neopustil ani v sezoně 2006, ale pro změnu zamířil do jeho juniorky Torro Roso. Kde už dostal stále místo po boku američana Scotta Speeda, kterého úspěšně poráží. Svými výkony si zajistil místo i pro následující sezonu.