Jurij Stěpanov se narodil v roce 1967. Ukončil Irkutské divadelní učiliště. V současné době pracuje v moskevském divadle Dílna Petra Fomenka.
Z jeho filmů jmenujme např. Trestní prapor (Штрафбат 2004), Nejlepší město na zemi (Лучший город...
Životopis
Jurij Stěpanov se narodil v roce 1967. Ukončil Irkutské divadelní učiliště. V současné době pracuje v moskevském divadle Dílna Petra Fomenka.
Z jeho filmů jmenujme např. Trestní prapor (Штрафбат 2004), Nejlepší město na zemi (Лучший город земли 2003), Procházka (Прогулка 2003), Ráno (Утро 2003), Dům pro bohaté (Дом для богатых 2002), Štít Minervy (Щит Минервы 2002), Spartak a Kalašnikov (Спартак и Калашников 2002), Válka (Война 2002), Stilet (Стилет 2002), Moskevská okna (Московские окна 2001), Občan vedoucí (Гражданин начальник 2001), Deník jeho ženy (Дневник его жены 2000), Pozdrav od Charlie trubače (Привет от Чарли-трубача 1998), Doba tanečníka (Время танцора 1997), Hlava a orel (Орел и решка 1995).
Roku 2005 ztvárnil postavu Loďmistra Podoprigora ve filmu První po Bohu. Je to neobyčejný film o hrdinech, námořnících z ponorky, kteří bojovali za vlast. Je propletencem válečné, detektivní a milostné linie. V tomto filmu není, stejně jako v životě, nic jednoznačně bílé nebo černé.
Z jeho filmů jmenujme např. Trestní prapor (Штрафбат 2004), Nejlepší město na zemi (Лучший город земли 2003), Procházka (Прогулка 2003), Ráno (Утро 2003), Dům pro bohaté (Дом для богатых 2002), Štít Minervy (Щит Минервы 2002), Spartak a Kalašnikov (Спартак и Калашников 2002), Válka (Война 2002), Stilet (Стилет 2002), Moskevská okna (Московские окна 2001), Občan vedoucí (Гражданин начальник 2001), Deník jeho ženy (Дневник его жены 2000), Pozdrav od Charlie trubače (Привет от Чарли-трубача 1998), Doba tanečníka (Время танцора 1997), Hlava a orel (Орел и решка 1995).
Roku 2005 ztvárnil postavu Loďmistra Podoprigora ve filmu První po Bohu. Je to neobyčejný film o hrdinech, námořnících z ponorky, kteří bojovali za vlast. Je propletencem válečné, detektivní a milostné linie. V tomto filmu není, stejně jako v životě, nic jednoznačně bílé nebo černé.